Returpolicy

Vi vill att du ska vara helt nöjd med ditt köp. Om du av någon anledning har ångrat dig kan du returnera den inom 30 dagar (från orderdatum) för full återbetalning. 

Återbetalning

För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen. Återbetalning av returfrakt är inte tillgängligt för detta.

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden, detta kan ta upp till 10 bankdagar, men ofta går det snabbare än så.

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen. Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras. Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss på hej@myhappyhead.se

Reklamation

Vi ersätter föremål om de anländer defekta eller skadade. Ta först bilder, gärna flera från både nära och långt håll som visar var varan är defekt eller skadad. Kontakta oss sedan på hej@myhappyhead.se

Frakt

Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. 

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du levererar en vara/varor över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade produkt.

Har du frågor eller funderingar kan du alltid kontakta oss på hej@myhappyhead.se